Naziv proizvoda: Muške patike za trčanje
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Tekstil, Sintetika
Đon: Guma
Postava: Tekstil, Sintetika
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Iščetkati mekom četkom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Doživite uzbuđenje obaranja ličnih rekorda u patikama koje su brze kao i vi. Doživite spoj brzine i udobnosti sa Adizero SL 2 trkačkim patikama. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških patika adidas Adizero SL2 M IF6745
adidas Adizero SL2 M su muške patike za trčanje. Dizajnirane za muškarce, ove patike imaju prozračno i lagano mrežasto gornjište koje obezbeđuje optimalnu ventilaciju. Lightstrike tehnologija pruža super-lagano ublažavanje za brzinu na sledećem nivou, dok potpuni LightstrikePRO sloj osigurava glatko i podsticajno iskustvo trčanja. Guma na spoljnim đonovima garantuje vrhunski prion i trakciju na svim površinama. Delo proizvedene sa recikliranim materijalima, ove patike ne samo da poboljšavaju performanse, već i doprinosu održivosti. Zavežite pertle i pripremite se za osvežavajuće trčanje.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.