Naziv proizvoda: Muške patike za trčanje
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2024
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Tekstil
Đon: Guma
Postava: Sintetika
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Iščetkati mekom četkom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Krenite kroz grad na 3D-štampanom srednjem đonu koji pruža apsorpciju udaraca i stabilnost tokom vašeg svakodnevnog trčanja. adidas 4DFWD X Strung trkačke patike klize po asfaltu sa najinovativnijom tehnologijom u industriji. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških patika adidas 4DFWD x Strung ID3505
adidas 4DFWD x Strung su muške patike predviđene za trčanje i trening. Sa inovativnim 4D štampanim srednjim đonom za superiorno ublažavanje, ove patike plitkog profila pomažu vam da savladate svaki izazov. Dizajnirane za trčanje, imaju laganu i prozračnu konstrukciju koja vam omogućava da se fokusirate na pomeranje svojih granica. Ovaj proizvod sadrži najmanje 20% recikliranih materijala. Ponovnim korišćenjem već stvorenih materijala, pomažu u smanjenju otpada, zavisnosti od ograničenih resursa i smanjenju ekološkog otiska proizvoda koje prave.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.