Sindikalna prodaja
Kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata!
Za kupovinu putem administrativne zabrane potrebno je sledeće:
- Potpisan ugovor o poslovnoj saradnji između Trendmaker d.o.o Beograd i firme/ustanove u kojoj ste zaposleni ili sindikata čiji ste član;
- Trajanje ugovora o radu minimalno 3 meseca od dana izdavanja potvrde;
- Potvrda za kupovinu (preuzmite obrazac ovde)
Procedura kupovine je krajnje jednostavna! Dovoljno je da sa potvrdom overenom od strane obračunske službe firme/ustanove u kojoj ste zaposleni ili sindikata čiji ste član dođete lično u bilo koji maloprodajni objekat, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.
Spisak prodavnica je u nastavku:
BEOGRAD
ADIDAS STORE - TC Ušće, Bulevar Mihajla Pupina 6, Novi Beograd, 060 0800948
ADIDAS STORE - TC Delta City, Jurija Gagarina 16, Novi Beograd, 060 0800 952
ADIDAS ORIGINALS STORE - Knez Mihailova 33, 063 276 241
ADIDAS STORE - TC BW GALERIJA, Bulevar Vudroa Vilsona 12, 063 860 5484
NOVI PAZAR
ADIDAS STORE - Avnoja bb, 062 8008 235
NOVI SAD
ADIDAS STORE - TC Promenada, Bulevar oslobođenja 119, 060 0800 945
NIŠ
ADIDAS STORE – TC Delta Niš, Bulevar Nemanjića 11b, 062 259 613
Administrativna zabrana Trendmaker d.o.o Beograd (preuzmite obrazac ovde)
Administrativnu zabranu za Ministarstvo odbrane, kao i za Vojsku Srbije (4 primerka) preuzmite ovde.
Spisak zaposlenih kojima se obustavlja rata sa datumom obustave dostavljati na sledeću e-mail adresu: obustave@trendmaker.rs
Firme, ustanove i sindikalne organizacije, koje su zainteresovane za potpisivanje ugovora o poslovnoj saradnji sa Trendmaker-om, mogu da preuzmu obrazac za prijavu ovde.
Potpisanu prijavu za saradnju poslati na e-mail kreditna_prodaja@trendmaker.rs, a mi ćemo vas u najkraćem roku obavestiti o daljim koracima potpisivanja Ugovora o poslovnoj saradnji.
Kupovina za penzionere do 12 jednakih mesečnih rata preko administrativne zabrane Fonda PIO
Potrebni su samo poslednji ček od penzije, lična karta i dolazak korisnika penzije lično u maloprodajni objekat Trendmaker-a.
Ovim putem Vas obaveštavamo da ćemo počev od 01.03.2024.god. nuditi prodaju robe putem administrativne zabrane uz obračun naknade za uslugu obrade administrativne zabrane i praćenja naplate, 0,5% od iznosa kupoprodajne cene kupljene robe pomnoženo sa odabranim brojem rata. Odluku možete pogledati ovde. Odabirom ovog načina plaćanja kupac je upoznat sa uslovima kupovine i saglasan je sa njima. Pored navedenog, svaki potrošač pre zaključenja Ugovora o kupoprodaji dobija pisano obaveštenje o uslovima kupovine putem administrativne zabrane i potpisuje saglasnost sa ponuđenim uslovima kupovine na navedeni način koju možete pogledati ovde. Obaveštenje o uslovima kupovine putem administrativne zabrane možete pogledati ovde.
Kontakt osoba: Milan Popović 062/8008-138
E mail adresa: kreditna_prodaja@trendmaker.rs
Preuzmite dokumente
Prijava za saradnju (preuzmite dokument)Administrativa zabrana Ministarstvo obrane (preuzmite PDF dokument)
Administrativna zabrana nova forma (preuzmite PDF dokument)
Trendmaker potvrda za kupovinu (preuzmite PDF dokument)