Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Otkaži porudžbinu

Da li ste sigurni da želite da otkažete porudžbinu?


Sindikalna prodaja

 

Kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata!

Za kupovinu putem administrativne zabrane potrebno je sledeće:

- Potpisan ugovor o poslovnoj saradnji između Trendmaker d.o.o Beograd i firme/ustanove u kojoj ste zaposleni ili sindikata čiji ste član;
- Trajanje ugovora o radu minimalno 3 meseca od dana izdavanja potvrde;
- Potvrda za kupovinu (preuzmite obrazac ovde)

Procedura kupovine je krajnje jednostavna! Dovoljno je da sa potvrdom overenom od strane obračunske službe firme/ustanove u kojoj ste zaposleni ili sindikata čiji ste član dođete lično u bilo koji maloprodajni objekat, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Spisak prodavnica je u nastavku:
 

BEOGRAD

ADIDAS STORE - TC Ušće, Bulevar Mihajla Pupina 6, Novi Beograd, 060 0800948
ADIDAS STORE - TC Delta City, Jurija Gagarina 16, Novi Beograd, 060 0800 952
ADIDAS ORIGINALS STORE - Knez Mihailova 33, 063 276 241
ADIDAS STORE - TC BW GALERIJA, Bulevar Vudroa Vilsona 12, 063 860 5484

NOVI PAZAR

ADIDAS STORE - Avnoja bb, 062 8008 235

NOVI SAD

ADIDAS STORE - TC Promenada, Bulevar oslobođenja 119, 060 0800 945

NIŠ

ADIDAS STORE – TC Delta Niš, Bulevar Nemanjića 11b, 062 259 613


Administrativna zabrana Trendmaker d.o.o Beograd (preuzmite obrazac ovde)

Administrativnu zabranu za Ministarstvo odbrane, kao i za Vojsku Srbije (4 primerka) preuzmite ovde.

Spisak zaposlenih kojima se obustavlja rata sa datumom obustave dostavljati na sledeću e-mail adresu: obustave@trendmaker.rs
 
Firme, ustanove i sindikalne organizacije, koje su zainteresovane za potpisivanje ugovora o poslovnoj saradnji sa Trendmaker-om, mogu da preuzmu obrazac za prijavu ovde.
Potpisanu prijavu za saradnju poslati na e-mail kreditna_prodaja@trendmaker.rs, a mi ćemo vas u najkraćem roku obavestiti o daljim koracima potpisivanja Ugovora o poslovnoj saradnji.
 
Kupovina za penzionere do 12 jednakih mesečnih rata preko administrativne zabrane Fonda PIO

Potrebni su samo poslednji ček od penzije, lična karta i dolazak korisnika penzije lično u maloprodajni objekat Trendmaker-a.

Ovim putem Vas obaveštavamo da ćemo počev od 01.03.2024.god. nuditi prodaju robe putem administrativne zabrane uz obračun naknade za uslugu obrade administrativne zabrane i praćenja naplate, 0,5% od iznosa kupoprodajne cene kupljene robe pomnoženo sa odabranim brojem rata. Odluku možete pogledati ovde. Odabirom ovog načina plaćanja kupac je upoznat sa uslovima kupovine i saglasan je sa njima. Pored navedenog, svaki potrošač pre zaključenja Ugovora o kupoprodaji dobija pisano obaveštenje o uslovima kupovine putem administrativne zabrane i potpisuje saglasnost sa ponuđenim uslovima kupovine na navedeni način koju možete pogledati ovde. Obaveštenje o uslovima kupovine putem administrativne zabrane možete pogledati ovde.

Kontakt osoba: Milan Popović 062/8008-138
E mail adresa: kreditna_prodaja@trendmaker.rs
 


Preuzmite dokumente

Prijava za saradnju (preuzmite dokument)
Administrativa zabrana Ministarstvo obrane (preuzmite PDF dokument)
Administrativna zabrana nova forma (preuzmite PDF dokument)
Trendmaker potvrda za kupovinu (preuzmite PDF dokument)