Reklamacije
Ukoliko ste robu kupili online, a došlo je do nesaobraznosti nakon korišćenja proizvoda, na sledeće načine možete reklamirati proizvod:
• Popunjavanjem reklamacionog lista u bilo kom od naših maloprodajnih objekata i donošenjem artikla koji reklamirate na uvid.
• Slanjem popunjenog reklamacionog lista na e-mail adresu reklamacije@trendmaker.rs
• Pozivom na broj 0800/234-235, prilikom čega će zaposleni na Call centru dati nalog za preuzimanje proizvoda od strane kurirske službe D Express o trošku Trendmaker d.o.o. Beograd, ili uz dostavu računa ili bilo kog drugog dokaza o kupovini na trajnom nosaču zvuka.
Napominjemo da nekorišćene proizvode koji su vam stigli oštećeni prijavljujete na e-mail adresu online@trendmaker.rs prema proceduri koja je navedena u delu "Korisnički centar - Zamene", a detalje možete videti na linku ispod.
Zamene
Rok za podnošenje reklamacije je 2 godine od datuma kupovine.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Sve informacije detaljne možete dobiti pozivom Call centra na 0800/234-235.
Dokumenta za preuzimanje:
Reklamacioni list [preuzmite PDF dokument]
Pravilnik o rešavanju reklamacija [preuzmite PDF dokument]
Obrazac za odustanak od ugovora [preuzmite Word dokument]
Obaveštenje za podnošenje reklamacije