Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Otkaži porudžbinu

Da li ste sigurni da želite da otkažete porudžbinu?


Reklamacije

Ukoliko ste robu kupili online, a došlo je do nesaobraznosti nakon korišćenja proizvoda, na sledeće načine možete reklamirati proizvod:
•    Popunjavanjem reklamacionog lista u bilo kom od naših maloprodajnih objekata i donošenjem artikla koji  reklamirate na uvid.
•    Slanjem popunjenog reklamacionog lista na e-mail adresu reklamacije@trendmaker.rs
•    Pozivom na broj 0800/234-235, prilikom čega će zaposleni na Call centru dati nalog za preuzimanje proizvoda  od strane kurirske službe D Express o trošku Trendmaker d.o.o. Beograd, ili uz dostavu računa ili bilo kog drugog dokaza o kupovini na trajnom nosaču zvuka.

Napominjemo da nekorišćene proizvode koji su vam stigli oštećeni prijavljujete na e-mail adresu online@trendmaker.rs prema proceduri koja je navedena u delu "Korisnički centar - Zamene", a detalje možete videti na linku ispod.

Zamene

Rok za podnošenje reklamacije je 2 godine od datuma kupovine.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Sve informacije detaljne možete dobiti pozivom Call centra na 0800/234-235.
 


Dokumenta za preuzimanje:

Reklamacioni list [preuzmite PDF dokument]
Pravilnik o rešavanju reklamacija [preuzmite PDF dokument]   
Obrazac za odustanak od ugovora [preuzmite Word dokument]    
Obaveštenje za podnošenje reklamacije