Najčešća pitanja
Kako da poručim željeni artikal putem sajta?
Preporučujemo da izvršite registraciju, kako bi online kupovina na našem sajtu bila olakšana u narednom koraku. Registraciju možete obaviti klikom na link ovde. Za podršku, pozovite naš Call centar besplatnim pozivom na broj 0800/234-235.
Kako da izaberem veličinu?
Na svakom modelu, pomeranjem miša preko prikaza veličina, automatski će Vam biti prikazan kalkulator veličina, koji može da Vas informiše okvirno o merama za određene artikle. Tabele u kalkulatoru veličina su univerzalne po brendu, ali mogu odstupati u zavisnosti od modela. Ako imate nedoumice u vezi sa veličinom, bojom, materijalom ili krojem određenog artikla, pozovite nas na besplatan broj telefona 0800/234-235. Rado ćemo Vam pomoći da izaberete obuću ili odevni predmet i izvršite kupovinu.
Šta se dešava kada izvršim narudžbu?
Korisniku će stići potvrdni mail sa podacima o poručenim artiklima nakon uspešno izvršene narudžbine. Registrovani korisnici mogu pratiti status svoje isporuke putem svog naloga na sajtu.
Za svaku vašu porudžbinu dobićete mejl sa obaveštenjem o promeni statusa,
Za status isporuke možete nas pozvati na Call centar. Ako odlučite da otkažete narudžbinu, putem vašeg naloga, linka ili uz asistenciju operatera, potrebno je da nas obavestite mejlom na online@trendmaker.rs da ste otkazali porudžbinu i da želite povrat novca na karticu sa koje je plaćanje izvršeno.
Koji je rok isporuke?
Za preuzete pakete u periodu od ponedeljka u 00 časova do petka u 10 časova, kurirska služba će dostaviti pakete u roku od 72 časa. Paketi poručeni od petka u 10 časova do nedelje u 24 časa biće isporučeni najkasnije do četvrtka. Tokom praznika, isporuka se vrši prema radnom vremenu kurirske službe koja vrši dostavu.
Koja kurirska služba vrši dostavu?
Pošiljke isporučuje kurirska služba D-Express. Kurirska služba može se kontaktirati na broj call centra 011/331-3333. Radno vreme kurirske službe je od 08 do 17 časova, radnim danima.
Kako mogu da zamenim artikal koji mi ne odgovara?
Za realizaciju zamene, potrebno je da popunite Obrazac za odustanak od ugovora [preuzmite dokument] i pošaljete artikal zajedno sa fiskalnim računom na adresu Autput za Novi Sad 150a, 11080 Beograd. Rok za zamenu artikla je 14 dana od datuma kada je kupac preuzeo proizvod. Zamena ili povrat nije moguć za proizvode iz kategorije donjeg veša. Više informacija možete pronaći klikom na link.
Da li zamenu mogu da izvršim u maloprodajnom objektu?
Zamena se vrši isključivo putem naše Online prodavnice. Nije moguće menjati artikle u maloprodajnim objektima.
Kako mogu da dobijem novac nazad ako mi model ne odgovara?
Ako Vam model ne odgovara, možete izvršiti zamenu artikla ili povrat novca. Da biste vratili novac, potrebno je da popunite Obrazac za odustanak od Ugovora i pošaljete ga na našu e-mail adresu online@trendmaker.rs, zajedno sa brojem tekućeg računa. Rok za odustanak od Ugovora je 14 dana od dana isporuke artikla. Povraćaj sredstava izvršiće se kada artikal koji vraćate stigne u Trendmaker d.o.o. Beograd i kada se utvrdi njegova ispravnost. Novac će biti vraćen na Vaš tekući račun. Svi troškovi povrata artikla idu na račun kupca. Povraćaj sredstava će biti izvršen u roku od 14 dana od prijema povraćenog artikla, ako su svi prethodni uslovi ispunjeni. Za detaljnije instrukcije pozovite besplatan broj Call centra 0800/234-235, ili pošaljite e-mail na adresu online@trendmaker.rs.
Koji su načini plaćanja na sajtu?
Online porudžbine možete platiti isključivo gotovinom i platnom karticom direktno na sajtu. Plaćanje prilikom ličnog preuzimanja paketa u našim maloprodajnim objektima vrši se isključivo platnom karticom na sajtu prilikom poručivanja.
Da li putem sajta Trendmaker mogu da izvršim plaćanje na rate?
Možete, ukoliko posedujete karticu Banca Intesa koja omogućava plaćanje na rate.
Koje je radno vreme Call centra?
Radno vreme Call centra je radnim danima od 08 do 21h, subotom od 08 do 16h, a nedeljom je neradni dan.
Da li se isporuka plaća?
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će Vam poslati SMS obaveštenje kada preuzme artikal sa naše adrese. Nakon prijema poruke, isporuku možete očekivati u naredna 24h.
Kod zamene artikla, kupac snosi troškove poštarine u oba pravca.
Ako želite da pratite status vaše isporuke, molimo Vas da se registrujete ovde.