Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Indonezija
Sastav: Gornjište:Prirodna koža, Tekstil
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
72 je predstavljen za Olimpijadu u Minhenu 1972. godine i jedan je od naših najposebnijih modela u istoriji brenda. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas SL 72 OG W JH7391
adidas SL 72 OG W su ženske lifestyle patike. Prvobitno lansirane 1972. godine za Olimpijadu u Minhenu, ove patike su postavile nove standarde u svetu trkačkih patika. Sa svojom laganom konstrukcijom i inovativnim najlonskim gornjim delom, koji je omogućio bolju ventilaciju, SL72 su odmah postale ikona. Gornji deo je kombinacija najlona i nubuka, dok gumeni potplat obezbeđuje izuzetnu trakciju. Sa svojom retro siluetom, niskim profilom i prepoznatljivim dizajnerskim detaljima, ove patike nisu samo sportska obuća, već pravi statement u svetu obuće, spajajući stil i funkcionalnost.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.