Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Indonezija
Sastav: Gornjište:Sintetika, Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Predstavljamo Gazelle Stack, novi član Gazelle porodice za žene koje vole modu. Bilo da istražujete grad ili idete na svoja omiljena mesta, ovaj model patika podiže vaš stil. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Gazelle Stack W JS0238
adidas Gazelle Stack W su ženske lifestyle patike. Žena koja prati modu uvek je u potrazi za novim izgledima, novim proporcijama i novim progresivnim vizualima. Ove patike idu iznad mase, sa jasnim ciljem da ostave utisak. Visoka platforma napravljena je od oblikovanih i sečenih EVA slojeva, gumeni đon i polutransparentna traka oko đona na vrhu. Gornji deo je od antilopa sa kožnim detaljima i premium nubuk jezičkom. Prednji deo je inspirisan Gazelle modelom, dok preklopi na gornjem delu potiču iz Gazelle arhive, što čini ovaj izgled zaista ikoničnim. Preklopljena konstrukcija na peti upotpunjuje ceo dizajn.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.