Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Prirodna koža, Sintetika
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Neka vaš stil procveta u adidas Gazelle Indoor patikama. Prvobitno lansirane 70-ih kao patike za trening u zatvorenom, Gazelle je od tada postala omiljeni izbor modernih sportista, kreatora i trendsetera. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Gazelle Indoor W IF4491
adidas Gazelle Indoor W su lifestyle ženske patike. Prigrlite klasične Gazelle Indoor patike, reinterpretirane za modernu ženu. S poštovanjem prema svojim istorijskim korenima, ove patike dolaze sa stilizovanim antilop gornjim delom, na kojem su izvezeni šareni cvetovi, dok se karakteristična prozirna guma obavija oko cele patike. U kombinaciji sa mekanom kožom, sintetikom i gumom, ovaj dizajn donosi savršen spoj premium materijala za svakodnevnu upotrebu. Podignite svoj stil sa patikama koje spajaju vrhunsku izradu i bezvremenski dizajn.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.