Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Campus 00s patike donose spoj klasičnog stila i modernih influencija, savršeno prilagođene današnjoj mladosti. Inspirisane legendarnim Campus 80s modelom, ove patike donose unapređene proporcije koje odražavaju duh skejterske ere 2000-ih. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Campus 00s W GY0042
adidas Campus 00s W su ženske lifestyle patike. Ove patike kombinuju kultni dizajn Campus 80s modela sa modernim skejterskim uticajem iz 2000-ih. Sa gornjim delom od visokokvalitetnog materijala, kontrastnim 3-Stripes prugama i unapređenim proporcijama, ove patike donose autentičan izgled. Idealne su za svakodnevni stil, pružajući udobnost i prepoznatljivost ulične mode.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.