Naziv proizvoda: Unisex patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Prirodna koža, Tekstil
Đon: Guma
Postava: Prirodna koža
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
adidas Samba XLG spaja legendarnu tradiciju i moderni dizajn. Ovaj model zadržava svoj autentični izgled, dok donosi nove detalje inspirisane fudbalom i skejtbordingom. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Samba XLG IE1377
adidas Samba XLG su dečije lifestyle patike. Ove sezone, još jednom dajemo jedan od naših ikona XLG tretman, dodajući još dubine našem XLG portfoliju klasika. Želeli smo da ostanemo verni Samba modelu dok smo kreirali XLG, umesto da napravimo verziju koja je potpuno drugačija. XLG đon i njegov uzorak na bočnom delu dodaju nivo stava koji odgovara našem ciljanom kupcu. Udobnost je takođe ključna za ovaj model, kroz EVA uložak i podstavljeni oblikovani jezičak.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.