Naziv proizvoda: Unisex patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Indonezija
Sastav: Gornjište:Sintetika, Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Prvobitno predstavljene 1966. godine kao obuća za sportiste, dok današnje Gazelle su autentična verzija modela iz 1991. godine i podsećanje na svoju bogatu istoriju i trajnu privlačnost. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških patika adidas Gazelle CQ2809
adidas Gazelle su muške lifestyle patike. Gazelle je bezvremenski model koji je prevazišao sve trendove i stilove. adidas patike su plitkog profila, imaju prepoznatljive tri pruge sa bočne strane, adidas logo na jezičku, kao i nezaobilazni print Gazzele sa bočne strane. Harmoničan spoj visokokvalitetnih materijala obezbeđuje dugotrajnost i udobnost, dok vezivanje na pertle pruža sigurnost. Idealne su za sve koji traže obuću koja prevazilazi trendove i godišnja doba.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.