Naziv proizvoda: Dečije patike
Brend: adidas
Kolekcija: jesen/zima 2024
Zemlja porekla: Indonezija
Sastav: Gornjište:Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Retro klasik napravljen za narednu generaciju. Ove junior adidas Gazelle donose nov pogled na voljeni dizajn iz 1991. godine, sa premium antilop gornjištem i razigranom estetikom iz '90-ih. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Gazelle J IG9151
adidas Gazelle J su dečije lifestyle patike. Zakoračite u deo istorije sa Gazelle patikama, vernom 1:1 replikom kultnog modela iz 1991. godine. Namenjene za juniore, ove patike savršeno kombinuju kvalitetan materijal, sintetičke materijale i tekstil u gornjem delu, pružajući autentične teksture i proporcije. Završene sa vezivanjem na pertle i gumenim đonom za čvrsto prianjanje, obećavaju dugotrajan komfor i podsećaju na klasičan sportski stil života.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.