Naziv proizvoda: Dečije patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Sintetika, Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Stil sa povratkom u prošlost. Ove junior adidas Campus 00s patike zasnovane su na '80s Campus modelu, ali sa savremenim ažuriranjem inspirisanim Y2K izgledima. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Campus 00s J IG9157
adidas Campus 00s J su dečije lifestyle patike. Zakoračite u duh vremena sa Campus 00s patikama, novim pogledom na legendarni klasik. Dizajnirane za današnju mladost, ove patike spajaju modernizovane proporcije i živopisnu paletu boja sa prepoznatljivim karakteristikama originalnog Campus 80s modela. Napravljen od kože i tekstila, sa čvrstim gumenim đonom, ovaj model nudi i stil i udobnost za svakodnevno nošenje. Pokažite svoj stil uz ovu svežu reinterpretaciju adidas klasika.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.